HTML

Szerda +

Friss topikok

  • Kentaur67: Nem akarom senki örömét elrontani, ezek az írások (bár ugyanolyan jók), de nem Uj Péter írásai. Ne... (2011.02.24. 17:47) Arab forradalmak
  • nabazzmeg: Basszus, cefet jó ez a blog, véletlenül akadtam rá, mikor egy kis szerdá-t akartam olvasni a nol-o... (2011.01.27. 07:35) A troll is ember
  • Sz.Lacc: Multkorjaban akadtam ra erre a blogodra, de mar magam sem tudom hogyan. :-) Ami nekem furi, hogy n... (2011.01.18. 21:56) Bombahír
  • Kentaur67: Örülök, hogy újra saját magad vagy. Csak így tovább, Péter! Spartacus (2011.01.05. 15:31) Snowboardozás papokkal és drogrehabosokkal

Linkblog

Horgászélmény, Magda gyóntatása

2010.12.08. 08:39 :: kamuUP

Előző (a részek nem összefüggőek)

1.


A paphoz egy tálca krémessel, meg egy palack Tokajival állítottam be, megköszönni a segítségét. És felajánlottam a drogrehabosai részére az Indexnél leselejtezett, de még egész jól működő számítógépeket, meg ingyenes internet-hozzáférést.
- Köszönöm fiam, de biztos, hogy jót tennél ezekkel a függőségre hajlamos, drogrehabos fiatalokkal, ha rájuk szabadítanád az internetet?
- Mond valamit atyám.
- Nem tudnád inkább elvinni a drogrehabos srácokat horgászni? Mintha említetted volna, hogy nagy pecás vagy. Vagy keverlek valakivel?
- Horgászgatok.
- Vidd el a Barkast, a felszerelések már benn vannak a csomagtartóban. Egy kicsit nehezen veszi be a sebváltó a kettest, de egyébként megfelelő műszaki állapotú jármű. Nekem le kell mennem Szegedre, Marinko Magdát meggyóntatni. Csongrád megyéből egy kolléga se vállalta.
- És Bács-Kiskunból?
- Én is azt kérdeztem. - legyintett lemondóan a pap. De a pályán gyorsan leérek. Szerinted traffipaxoznak ilyenkor?
- Előfordulhat. De csak nem lesznek annyira gyökerek, hogy elmeszeljék a Marinko Magda gyóntatására siető papot.
- Nem a halfogás a lényeg, csak legyenek kinn egy kicsit a természetben a srácok. Ez a mostani csapat alapvetően jó gyerekekből áll, de azért figyelj rájuk, néha hajlamosak meggondolatlanul viselkedni. Ha nem haragszol, a krémeseket levinném Magdának. Ritkán juthat ilyen ínyencséghez.
Meglepődtem, hogy ilyen gyorsan a bizalmába fogadott, és nyíltan szóba hozza előttem a nőügyét. Majd gyorsan kapcsoltam, hogy még mindig a Magda Marinkoról beszél.


Egy fél keszeget se fogtunk, viszont nyakig vizes lettem. Egy hosszúhajú, szakállas, Alföldi papucsos, egykori ópiátfüggő és néhai rendszergazda manusz, akit a többiek csak Heszosznak szólítottak, kinyilatkozta, hogy tud a vízen járni, és begyalogolt a Kis-Dunába. Amikor már derékig ellepte a víz, a többi rehabos pedig továbbra is egykedvűen maga elé bámult, eldurrant az agyam. Leordítottam a fejüket, hogy mi a jó büdös kurva anyjukat állnak a parton, mint fasz a lakodalomban, ahelyett, hogy kirángatnák a vízből az elmebeteg, baromarcú társukat. Erre megszólalt az egyikük:
- Heszosz testvér biztos még csak bemelegít, és nemsokára a habok fölé emelkedik!
Na, ekkor utána rohantam a folyóba, és kirángattam a baromállatját. Heszosszal gatyára vetkőztünk és a csomagtartóban talált egy szál, máltai szeretetszolgálatos, szakadt és gépzsíros pokrócba burkolóztunk. Amikor szenvedtem a Barkas váltójával, és idegesen rángattam, hogy bevegye a kettest, csupasz térdem a melletem ülő, közös pokróc alatt vacogó Heszoszéhoz dörgölőzött. Mivel annyira nem vágytam Heszosz testvér bőrének felebaráti érintésére, azontúl trükkösen, egyes-hármassal, a kettes kiiktatásával váltottam. Még csak az hiányozna, hogy lerobbanjak, és amint egy szál pokrócba burkolózva próbálom a Barkast megbuherálni, mellém parkoljon mondjuk a Winkler, vagy a Csikós Zsolt, a Totalcar veteránautó guruja. Ezeket máskor maximum bowlingozni viszem, szenvedjen velük a bowlingpálya szekusa, ha valamelyikük befut a bábúk közé.
A pap kéztördelve kért elnézést, Heszosz testvér pedig az Aquapark-kalandért kétszámjegyű extra adag Miatyánkot és Üdvözlégy Máriát nyert. Kaptam száraz ruhát valami adomány szeretetcsomag-bálából. A póló ismerős volt. Rémlik, mintha én vágtam volna ki charitybe. Legalább jó helyre került.
 

 

2.

- Hogy van a Marinko Magda?
- Elég mogorva, a többi meg gyónási titok. De van itt neked valami. Ilyet még én se láttam eddig! - mondta a pap, majd elővett egy kinyomtatott e-mailt. A feladó e-mail címe római számmal kezdődött, és a végén .va ország domain jelzés.
- Ez egy ilyen kör e-mail. De zártkörű és te vagy a címzett, csak tőlünk kell átvenned. Később majd közvetlenül is felveheted a csoporttal a kapcsolatot, csak alá kell írnod egy titoktartási nyilatkozatot.
A listán a facebookos David Zuckerman, a Googletól Sergey Brin, Steve Balmer a Microsofttól, az apples Steve Jobs, Rupert Murdoch médiacézár, meg egy csomó ismert és ismeretlen.
- Mi közöm nekem ehhez atyám?
Itt egy kisérőlevél, személyre szabottan neked fiam: Herrn Neu. – az öreg szeret a nevekkel viccelődni, de csak a jóízlés határán belül.
- Maga is viccel velem?
- Nekem nem szokásom, fiam.
És kiderült, hogy elmesélte a sztorimat a püspökének, aki feljebb adta a drótot, és így ment a hírem, egészen a vatikáni központig. Hát most megkértek, hogy vegyek részt az internetes trollszabályozásról kiadandó pápai enciklika világi előkészítésében.
- De atyám, ki a picsa vagyok, én: Uj Péter, ezekhez a nevekhez képest?
- Ne becsüld le magad fiam. Elég fontos vagy a hazai internetes piacon, ezt magad is jól tudod. Előttem nem kell szerénykedned.
- Oké, de mi közöm nekem a Vatikánhoz? Még csak nem is, na mindegy. Templomba is csak esküvőkön, meg újabban magához járok. De nem gyónni meg imádkozni, hanem ásni, meg drogos hülyegyerekeket a Kis-Dunából kirángatni!?
- A Központ tisztában van a realitásokkal. Ez a világi tagozat. Látod, fiam, a Kínai Kommunista Párt is delegált egy tagot. – és rábökött a címlistáról egy kínai névre.
- Oké, Kínát majd hülye is lenne kihagyni, de a mi kis légypiszoknyi Magyarországunk?
- Inkább megbecsülnéd, mint sem lebecsülnéd hazádat fiam! A Szentatya nem a klikkelések száma alapján dönt! Szívéhez ugyanolyan közel áll a mi gyönyörűséges Mária Országunk, mint a hatalmas Brazília, a maga százötvenmillió, hithű katolikus felhasználójával!
Néhány évnyi előkészítő munkát követően a Szentatya összehív a tárgyban egy zsinatot. Egy enciklikát szeretne kiadni, az Ecce Trolle-t. A helyszínért még folyik a lobbizás. Seattle, Redmond és San Francisco a favorit. De Makaó is nagyon nyomul. Rafkósak ezek a kínaiak. A portugál hittérítői hagyományokra hivatkoznak, még a gyarmati időkből. Náluk meg már azt is hatalmas előrelépés lenne elérni, ha nem végeznék ki az internetezőket trollkodásért.
Ezt hallva a szememben valamicskét visszanyert Kína a renoméjából, de erről inkább bölcsen hallgattam. Na tessék, most Steve Balmerrel, David Zuckermannal és a többiekkel e-mailezhetek a trollokról, cc-be meg Josef Ratzingert is bevesszük. Még jó, hogy aláírtam a titoktartásit. Ezt úgy sem hinné el nekem senki.

Szólj hozzá!

Címkék: vízen járás szentatya trollbizottság

A bejegyzés trackback címe:

https://szerdaplusz.blog.hu/api/trackback/id/tr122473322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása