HTML

Szerda +

Friss topikok

  • Kentaur67: Nem akarom senki örömét elrontani, ezek az írások (bár ugyanolyan jók), de nem Uj Péter írásai. Ne... (2011.02.24. 17:47) Arab forradalmak
  • nabazzmeg: Basszus, cefet jó ez a blog, véletlenül akadtam rá, mikor egy kis szerdá-t akartam olvasni a nol-o... (2011.01.27. 07:35) A troll is ember
  • Sz.Lacc: Multkorjaban akadtam ra erre a blogodra, de mar magam sem tudom hogyan. :-) Ami nekem furi, hogy n... (2011.01.18. 21:56) Bombahír
  • Kentaur67: Örülök, hogy újra saját magad vagy. Csak így tovább, Péter! Spartacus (2011.01.05. 15:31) Snowboardozás papokkal és drogrehabosokkal

Linkblog

Előfarsang

2011.02.09. 07:28 :: kamuUP

1.

A drogrehabosok nyílt előfarsangját, ha fergetegesen sikeresnek nem is mondanám, de mindenesetre sokáig emlékezetes marad.

Heszosz testvér a változatosság kedvéért Megváltó Úrjézusnak öltözött. Mint kiderült, ezzel a halászlét is elúsztatta. Mert miután felállítottam a bográcst és a tüzelőnek hozott akácfát is begyújtottam (Az atya gyújtósnak hozott egy köteg remittenda  Új Embert, amit Zippo-benzinnel locsoltam le. Így kell februárban szabadtéren bográcsozni.) hiába kerestem a halakat. Heszosz ugyanis annyira azonosult a Jézus-jelmezével, hogy a templomkapuban szétosztogatta a halászlé-alapanyag legfontosabb összetevőit. Szerinte a szentföldi szegényeknek, de valójában a hétköznapi elővárosi járókelőknek. Ezek a fillérbaszó budaörsi sváb-ivadékok, meg a nem különben fogtechnikus yuppie-gyüttmentek pedig kapva-kaptak az egyházi akción és nagy ívben tettek arra, hogy jótevőük, "Heszosz testvér" szemmel láthatóan nem komplett. Vitték az ingyen-halat, mint a cukrot, mert ugye: "Minden dolog jó, ami ingyen van!" És ezen az sem változtat, hogy majd' mindegyikük alsóhangon is negyvenmillás ingatlant tulajdonol.

Az atya leordította Heszosz fejét és elszalasztotta a Tescoba sajtért meg tejfölért, hogy legalább egy adag sajtos tésztát főzhessek.
- Aztán nehogy megpróbálj egy rúd téliszalámit „felszabadítani”, mint az a szerencsétlen félnótás! – kiáltott az enyhén személyiségzavaros, vallási megszállott, exdrogos(?) néhai rendszergazda után.
Még jó, hogy bajai halászlé főzésre készültem. Hoztam gyufatésztát, de azért Heszosszal is hozattunk még.
- Már kezdem feladni, tavaly Keresztelő Szent Jánosnak öltözött és a templomkert mellett csordogáló hűsvizű kispatakba mártotta a kisiskolásokat. Februárban! Hogy én mit kaptam a szülőktől, aztán meg a püspöktől! Egy tucat gyereket hittanról is kiírattak. – kesergett a pap.

2.

A tészta azért jól sikerült, annak ellenére, hogy a gyufatészta nem az a tipikus sajtos-tejfölös tészta alapanyag. Legalábbis mindet befalták a farsangozók. Kell ennél több a szakácsnak?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerdaplusz.blog.hu/api/trackback/id/tr472647520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása